Övrigt

Ny golfguide på Internet

Sida:
Författare Meddelande
Steve
11 januari 2010

Hej,

Tänkte bara tipsa folk om en ny golfguide på Internet. Ni hittar den på www.gimmie.se och den är verkligen mycket bättre än det vi golfare är vana vid.

|
algorion
19 januari 2010

Wow verkligen en riktigt trevlig hemsida. Hittade massa nya banor jag inte tänkt på ligger så nära mig.

|
Carl
28 januari 2010

Bra sida.. Annan uppstickare jag hittade i kategorien är www.aftergolf.se.. fanns även en del annat på sidan som var trevligt / karl

|
Toppsekret
08 februari 2010

Bra sida vet jag väl inte om jag vill hålla med om. Definitivt inaktuell...Sökte på Åsele Nya Golfklubb, och fick veta att banan är öppen. Trevligt, men det är nog bäst att klä sig varmt eftersom det är -16 grader just nu. Kanske ska ta skidorna med mig också, med tanke på snömängden.

|
Gimmie
09 februari 2010

Hej Toppsekret. Ja vår tanke var inte att vara en skidguide så du har helt rätt ;) Vi jobbar med att uppdatera och förbättra vårt innehåll hela tiden men vi tacksamma för hjälp av sådana som dig, bra och uppmärksamma användare. Hittar du något mer är det bara att maila oss på tips @ gimmie . se

Kul att ni annars verkar uppskatta vår sida, har ni fler funderingar är det bara höra av er.

Mvh Gimmie

|
Steve
20 april 2010

Nu har det hänt en hel del på Golfguiden Gimmie de senaste månaderna, det som saknas är input från er golfare :) Med innehållet så kommer guiden bli ruskigt bra!

Kan någon förresten tipsa om klubbar i Stockholmsområdet som är öppna för spel redan nu?

|
Gimmie
05 maj 2010

Vi på Gimmie vill passa på att informera och gratulera Gotlands golfdistrikt till att bli först med att ha kommentarer på distriktets alla klubbar!

Besök Gotlands Golfförbund på Gimmie.se

|
Sida:

Egmont logo