Jag har nu fått en hörselskada dokumenterad och ansvarige för reklamationer erbjuder en ny driver. En massa tankar snurrar genom skallen...
Vad händer om jag inte finner nån ny Cobradriver som jag slår bra/trivs med? Jag ska snacka med min pro imorrn. Han får ju ersättning av Cobra, men jag kanske trivs bäst med en Callaway? Jag vet faktiskt inte om jag VÅGAR slå med Cobras driver mer..dom är inte särskilt tystlåtna S-9 heller...
Tycker Cobra kommer billigt undan, dom skänker en driver, jag får ett livslångt men. (Kanske inte kan fortsätta med mitt jobb, för att jag inte hör, plus att det är j-igt påfrestande med hög tinnitus.)
Kanske finns fler i samma sits som mig? Varför drar inte Cobra in alla klubbor av samma årgång, ska fler behöva bli halvdöva?
Nä, ärligt talat känner jag mig inte alls särskilt glad över deras "goodwill". (Missförstå mig inte, jag är inte ute efter pengar, för mina besvär försvinner inte för det.) Men jag tycker att dom kan visa lite större intresse, och inte bara en axelryckning (som jag upplever det).
|